O produktu
Typ dvojitého pouzdra, v němž se dvě dveřní křídla zavírají jedním směrem paralelně za sebe. Pohyb obou křídel je synchronizován. Na rozdíl od ostaních variant pouzder Norma je třeba u Parallelu počítat již od počátku stavebních příprav s tím, že šířka boxu je větší, protože se do něj zasouvají dvě křídla. Nesporná výhoda tohoto stavebního pouzdra tkví v tom, že přestože je instalováno pouze jedno stavební pouzdro, je k dispozici průchod odpovídající dvěma dveřním křídlům, a zároveň je díky tomu dostačující i menší stavební otvor. Pro tento typ stavebního pouzdra lze použít také celoskleněné dveře. Pouzdro Norma Parallel je kompatibilní se všemi výrobci dveří.
Pouzdro Norma Parallel je svařované. U zděné příčky je nutné stavební otvor opatřit překladem – stavební pouzdro není schopné nést zatížení. K tomuto stavebnímu pouzdru není možné dokoupit tlumící doraz. Celé pouzdro je z kvalitního pozinkovaného plechu.
- Určeno pro minimální dokončenou tloušťku příčky 200 mm,
- použití pro SDK i zděnou příčku,
- možnost atypických rozměrů až do průchozí výšky 2 700 mm,
- pro maximální hmotnost jednoho dveřního křídla 120 kg,
- vysoce kvalitní a velmi tlumící pojezdový mechanismus ve speciální hliníkové kolejnici,
- vyjímatelná kolejnice,
- nastavitelný přední i zadní doraz,
- synchronní posuv je v ceně,
- vodící trn s přesným vymezením na střed pouzdra,
- na kapsu pouzdra lze umístit vypínač,
- doživotní záruka.
Galerie / inspirace
Máte zájem o produkt?
Nezávazně poptejte
Nabídka zpracovaná na míru právě Vám.
Do třech dnů znáte cenu.
Najděte
nejbližšího prodejce
Zavoláme
Vám zpět
Budeme Vás rádi kontaktovat
ve Vámi zvoleném čase.
Technické informace
Standardní šířka průchodu | 1250 -2450 mm |
Standardní výška průchodu | 1970 - 2100 mm |
Výška průchodu na míru | 1980 - 2700 mm |
Minimální tloušťka dokončené příčky | 200 mm |
Maximální hmotnost jednoho dveřního křídla | 120 kg |
Vnější tloušťka pouzdra | 175 mm |
Návody, certifikáty
Video montážní návody
Materiály
- pozinkovaný plech
- hliníkové profily
- hliníková kolejnice
Lakování
- nelakujeme